Palautukset & Reklamaatiot
Suosittelemme, että luet osto- ja toimitusehtomme ennen palautuksen/reklamaation tekemistä. Löydät ne täältä: Osto- ja toimitusehdot
Pidennetty avoin osto
Tällä hetkellä tarjoamme pidennetyn avoimen oston 15. tammikuuta 2025 asti.
PERUUTUSOIKEUS – PALAUTUKSET
Meillä sinulla on aina kolmenkymmenen (30) päivän peruutusoikeus (ei koske yrityksiä). Sinulla on kuluttajana oikeus tutkia tuote huolellisesti varmistaen, ettet vahingoita tuotetta tai pakkausta enempää kuin on tarpeen sen tutkimiseksi. Hygieniatuotteet, kuten in-ear-kuulokkeet, voidaan palauttaa vain, jos sinetti on ehjä.
Jos palautat käyttämättömän tuotteen etiketteineen ja alkuperäispakkauksessa 30 päivän kuluessa, koko summa palautetaan vähennettynä toimituskuluilla. Jos kyseessä on peruutus/avoin kauppa, emme korvaa lähetyskuluja meille takaisin. On tärkeää käyttää ulkopakkausta ja että teippiä tai muuta materiaalia ei liimata alkuperäiseen pakkaukseen. Jos tuote tai pakkaus on kärsinyt enemmän kuin on tarpeen tuotteen tutkimiseksi, pidätämme oikeuden vähentää hyvityksestä tuotteen arvonmenetystä vastaavan määrän.
Emme vaihda tuotteita, jos haluat eri tuotteen kuin saamasi, tee palautus ja tilaa uusi tuote. Kun hyväksymme palautuksen, palautetun tuotteen hinta palautetaan.
Näin palautat tuotteen, kun kadut ostoasi:
Kirjaudu sisään tilaukseesi tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi
Seuraa ohjeita luodaksesi palautuksen
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja me autamme sinua palautuksen tekemisessä
REKLAMAATIO
Reklamaatiot Tekniikkaosille on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on havaittu, mutta viimeistään 36 kuukauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tekniikkaosat pidättää itsellään oikeuden ensinnäkin korjata vian, toiseksi toimittaa tuotteen uudelleen ja viimeiseksi ostaa sen takaisin. Reklamaatio-oikeus koskee vain alkuperäisiä vikoja, reklamaatio-oikeus ei koske esimerkiksi normaalista kulumisesta johtuvia vikoja. Kun teet reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lähetämme sinulle vastauspostiosoitteen ilmaista palautuslähetystä varten. Tekniikkaosilla ei ole mahdollisuutta korvata jälkikäteen palautuslähetyksen kustannuksia, jos päätät lähettää reklamaation ottamatta ensin yhteyttä meihin.
Takuu ei kata laitteita, jotka ovat alttiina vesi- ja kosteusvaurioille. Tämä koskee myös IPX-luokiteltuja älykelloja ja aktiivisuusrannekkeita.
Virheellisistä reklamaatiosta veloitetaan vähintään 25 euroa (sis. alv) ja enintään todellisten käsittelykustannusten määrään asti. Me vastaamme hyväksyttyjen reklamaatioiden palautuskustannuksista (ei koske yrityksiä eikä seurantakoodillisia), jos haluat lähettää seurantakoodillisen, sinun on asiakkaana maksettava palautuskustannukset.
Tarjoamme valikoimillemme 12 kuukauden takuun, lukuun ottamatta kulutustarvikkeita ja akkuja. Näille tuotteille tarjoamme 6 kuukauden takuun.
PALAUTUKSEN MAKSAMINEN
Jos päätät saada rahat takaisin reklamaatiosi perusteella, ne palautetaan tilille, jolta maksoit tehdessäsi tilauksen. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, kirjaudu sisään osoitteessa my.walley.fi ja keskeytä maksu, kunnes tapauksesi on käsitelty. Jos olet valinnut korttimaksun, rahat palautetaan samalle tilille, jolta rahat vedettiin.